A magas fokú biztonság megteremtéséhez nélkülözhetetlen egy olyan szolgálat, amely a nap 24 órájában fogadja és figyelemmel kíséri a beérkező jelzéseket, és szükség esetén intézkedik, például a helyszínre küldi a kivonuló szolgálatot.

De mi is történik pontosan riasztás esetén?

Beérkező jelzés esetén a diszpécserközpont munkatársa rögtön felveszi a kapcsolatot az értesítendő személyekkel, majd a jelszavas beazonosítást követően tájékoztatja őket a riasztás tényéről.

Közben ezzel párhuzamosan, azonnal útjára indítja a kivonuló szolgálatot, akik a kiérkezést követően – az esetnek megfelelően- intézkednek és biztosítják az objektumot.

 

Diszpécserközpont az alábbi jelzéseket fogadja:

  • Betörésjelzés: illetéktelen behatolás esetén riasztás jelzést fogad.
  • Nyitás-zárásjelentés: a kapott jelzéseket szüksége szerint naplózza.
  • Zónakövetés: illetéktelen behatolás esetén követni lehet zónánként a behatolás útvonalát
  • Támadásjelzés: ha az objektumban kikapcsolt állapotban levő rendszer esetén a Megrendelőt váratlan támadás éri, képes aktivizálni a rendszert
  • Állapotjelzés: a telepített vagyonvédelmi rendszer üzemképességéről ad tájékoztatást
  • AC hiba: tápellátás- vagy akkumulátorhibát jelez
  • Szabotázsjelzés: kikapcsolt állapotban is jelzi a vagyonvédelmi rendszer rongálását, saját akkumulátorról képes a szirénát működtetni

A Házibarát Kft. vállalja lakossági és üzleti riasztóberendezések, illetve tűzjelző berendezések távfelügyeletét.

Szolgáltatásunk az év 365 (366) napján, a nap 24 órájában elérhető.

Keressen Bennünket bizalommal, kérje ajánlatunkat!